Young People Fucking

Den här kanadensiska "komedin" cirkulerar kring fem par som försöker att ha sex, men som hela tiden stöter på problem. Och det är inte kul. Till en början flinade jag till ett par gånger och runt en halvtimme eller så in i filmen gav jag av två gapskratt - resten av filmen satt jag bara och undrade varför jag inte stängde av den.

De skämt (som jag åtminstone snappade upp) är inte kul. Att bygga upp en film på en massa svordomar, flera människor som torrjuckar mot varandra, lite tuttar och totalt ointelligenta skämt som inte är det minsta roliga får iaf mig att nästan somna av tristess. Och vadå "young people fucking"? Unga människor för mig är personer under 20 år - och inte runt 30 strecket eller över.

Något som är riktigt mystiskt är att det även har kommit en annan film som tagit inspiration ifrån den här filmen, den chillianska Grado 3. Hemskt.

Young People Fucking är en riktigt tråkig, utdragen och rent av onödig "komedi". Om man skrattar mer än två gånger av den här filmen måste man ha riktigt torr humor. Usch. Se vad som helst utom det här.

http://www.imdb.com/title/tt0913445/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0