Wedding Slashers

Lite mer våldsfilm.

Jenna drömmer om att hitta den perfekta mannen och gifta sig med honom. Alex verkar vara den mannen. Men tack vare hennes mörka förflutna blir det komplikationer under vigseldagen.. och gästerna blir bara färre.. och färre..

Den här urbotat dumma, korkade och tråkiga slasherfilmen var fan inte mycket att hurra över. Att jag inte somnade när jag tittade på den blev jag överaskad av själv.

Den innehöll våld. Den innehöll dugliga skådespelare (till en viss del). Den innehöll helt ok effekter. Den innehöll en del lättklädda damer. Så varför tycker jag då inte att den är bra? Till att börja med så var den så dåligt upplaggd att det inte var klokt. Manusförfattarna krånglade till storyn och började med att filmen visar vad som först hände för 40 år sen och sen helt plötsligt 5 år sen.. och direkt efter det dagen innan vigseldagen.. och sen vigseldagen. Att hela filmen blir grötig, tråkig och smått obegriplig behöver jag troligtvis inte skriva.

Att den var bara ca 80 min var dock ett plus, då skiten tog slut snabbare.

Det här är klart en av de sämsta slasherfilmer jag har sett någonsin. Gillar man totalt hjärndöd och svintråkig slasher, så kan man alltid kasta sig över den här.. jag vet då iaf att jag aldrig mer kommer titta på den.

http://www.imdb.com/title/tt0875630/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0