The Breed

Vissa hundar ska man inte klappa.

Fem ungdomar far till en ö där två av ungdomarna, som är bröder, har en sommarstuga under en helg för att supa och ha kul tillsammans. Kort efter deras ankomst kommer en hundvalp till stugan och personerna i sällskapet blir något förvånade. Samma kväll blir en av ungdomarna biten av en större hund, vilket leder till att gruppen bestämmer sig för att dra hem tidigare. Men de upptäcker snart att hundarna, och deras vänner, inte vill att gruppen ska lämna ön.. och snart måste de kämpa för sina liv för att ta sig därifrån.

Jag hade inte jättestora förhoppningar när jag och min polare slog igång den här filmen, men ack så fel jag hade. Jag gillade den riktigt mycket. Den hade lite gore, samtidigt som den har en schysst dialog och en schysst story. De har lyckas göra riktigt schyssta scener med hundarna och det ser väldigt äkta ut alltihop. Skådespelarna är bra dom med.

Mja.. mycket mer än så har jag inte att säga om den här filmen. Om man får tag i den tycker jag man ska se den.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0455362/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0