Road Trip

UNLEASH THE FUUUUURYYYY!!!!

Efter att ha haft sex med Beth förväxlar Josh's kompis Rubin ihop ett band som Josh ville att han skulle skicka till hans flickvän Tiffany med ett band där Josh och Beth har sex tillsammans.

För att förhindra total katastrof och för att inte sumpa det långvariga förhållandet han har haft med Tiffany beger sig Josh iväg för att få tag i bandet innan Tiffany ser det. I släptåget har han sina polare Kyle, E.L. och Rubin.

Kalla mig efter, men det här är faktiskt första gången jag såg den här filmen. För er som undrar hur jag kan vara så pass "efter", som man så fint brukar kalla det, så handlar det faktiskt mest om att jag inte är speciellt mycket för hyperkommersiella filmer och ser nästan hellre en mer okänd film än en känd film. Ja, ni fattar..

Iaf, åter till filmen. Jag gillade den här filmen faktiskt. Tom Green är helt sjuk i huvudet som vanligt och Sean William Scott är skitrolig som alltid. Utöver de två så är den övriga rollistan kantad av duktiga unga skådespelare (åtminstone när de spelade in filmen) som gör filmen sevärd och rolig.

Tror jag inte behöver skriva så mycket mer kring den här filmen, de flesta har troligtvis sett den redan. Så.. har man inte sett den, se den.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0215129/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0