Boat Trip

Ytterligare en Trip-film. Fast på en båt.

Sex månader efter att Jerrys flickvän brutit upp med honom drar Jerry och hans polare Nick iväg på en kryssning. Till en början verkar det bli ett par dagar av festande och skönt slappande ifrån vardagslivet.. men snart visar det sig att reseagenten de har vänt sig till har bokat in dom på en gaykryssning efter att Nick har bråkat med hans pojkvän.

Att se Cuba Gooding Jr. och Horatio Sanz i huvudrollerna är riktigt underhållande och de lyckas riktigt bra i sina framföranden av karaktärerna de spelar. Boat Trip bjuder på en lagom stor portion humor, men dock i en klichée-fylld sådan. Många skämt har vi sett förr, men många av dom kan man skratta åt flera gånger.

Med det sagt kan jag säga att jag har sett den här förr, men jag tyckte den var mer underhållande första gången jag såg den än vad jag tyckte nu, men jag gillade den självfallet fortfarande.

Gillar man halvmilda komedier som bjuder på lagoma stora portioner av gapskratt så kan man alltid ta och kika in den här rullen. Helt klart godkänd, även om Road Trip slår den med hästlängder.

http://www.imdb.com/title/tt0285462/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0