Revenge Of Billy The Kid

Gamle McDonald hade en gård.. och på den gården HADE han en get.

När farmaren Gyles MacDonald på fyllan sätter på en av sina getter ger de oanade konsekvenser. Geten föder en mutant som är till hälften människa och till hälften get, som dottern i familjen ger namnet Billy.

Gyles gör sig av med Billy.. men snart kommer Billy tillbaka, för att ge igen.

Jag hade inte speciellt stora förhoppningar på den här filmen när jag införskaffade den. Självfallet fick jag inte heller speciellt mycket mer än det jag hade hoppats på heller. Skådespelarna var bra, effekterna var bra och storyn var väl ok, fastän den var något vriden.

När jag införskaffade den hoppades jag på att få se en rejäl splatterfilm, det jag fick var en ok skräck/komedi.. även om den inte framkallade några skratt för min del.

Men filmen var iaf inte dålig. Jag tycker den var lagomt underhållande och helt ok i långa led.

http://www.imdb.com/title/tt0102783/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0