The Thing Below

Återigen en film av Jim Wynorski (han som gjorde Sorority House Massacre II och Bare Wench filmerna). Han har dock spelat in filmen under namnet Jay Andrews.

Ett specialteam skickas till en oljerigg där hemliga militära experiment har genomförts. Deras uppdrag är att ta reda på vad som har hänt där, pga att militären har tappat kontakten med riggen efter en storm. Väl på oljeriggen upptäcker teamet att riggen är övergiven. De börjar rota i vad som har hänt där och upptäcker snart att de inte är ensamma...

Det här är nog en av de sämsta skitfilmer jag någonsin har sett. Effekterna är något av de löjligaste jag någonsin har sett och skådespeleriet skulle troligtvis gjorts bättre av ett gäng tioåringar. Dialogerna är hjärndöda och jag tror att en femåring skulle kunna skriva ett läskigare manus. 

Idéen är bra, men genomförandet är fruktansvärt. Hade de haft rätt skådespelare, haft en fx-kille som vetat vad han sysslat med och om de haft en mindre hjärndöd dialog, hade troligtvis det här kunnat bli en riktigt hygglig B-sci-fi/skräckis. Men istället för en duglig film, får vi en film som kan liknas vid en säck med hundskit.

Den här filmen bör undvikas till varje pris. Den här filmen är inte ens bra för att den är kass, utan den är så jävla tråkig och värdelös så jag tror inte ens ett barn skulle bli rädd för den utan snarare somna till den.

Jag kommer troligtvis aldrig förlåta mig själv för att jag har sett den här skitfilmen, ärligt talat. Den här filmen borde bli nergrävd någonstans i en öken och bortglömd av mänskligheten för alltid.

Håll era tasar ifrån den här förbannade jävla skiten!

http://www.imdb.com/title/tt0382443/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0