The Bare Wench Project

Mjukporr/parodi version av The Blair Witch Project. Ärligt talat vet jag inte ens om jag kan placera den här i Komedi-facket, men i och med att jag inte recenserar varken mjuk- eller hårdporr, så får jag trycka ner den här filmen med lite överseende i Komedi-facket. Punkt.

1998 går fyra kvinnor och deras guide ut i skogarna kring Bareasseville, Delaware, för att dokumentera om myten kring Bare Wench häxan. En vecka efter att de har stuckit in i skogarna hittas deras inspelningar.

Precis som i originalfilmen The Blair Witch Project sticker ett gäng personer ut i skogen för att ta reda på om myten om en häxa i skogen kring en liten håla verkligen är sann. Skilnaden är väl att i den här filmen visas det en hel del tuttar, "skräckkänslan" som (inte) fanns i originalfilmen finns inte överhuvudtaget i den här (även om den inte ens fanns i originalet), dialogerna är skitlarviga och allting handlar egentligen enbart om att kvinnorna i filmen ska visa så mycket hud som möjligt utan att träda över gränsen mellan mjuk- och hårdporr.

Finns inte så mycket mer att säga om den här filmen egentligen. Den är ganska tråkig, men ett och annat skämt fick mig att flina till men några större gapskratt saknades. Att det är en hel del hud som visas är visserligen ganska trevligt, med tanke på att jag är av manligt kön.

Jag vill dessutom fastställa att jag inte tittar på sånt här skit i vanliga fall. I tron om att det här var en rejäl parodi (med en del naket) fick mig att införskaffa den. Men ack vad fel jag hade. Skämtena är utblandade mellan en massa mjukporrscener där brudarna klänger på varandra vilket bara tråkade ut mig.

Kort och gott, håll er ifrån skiten och ska ni se på porrfilm, eller en komedi, kan ni lika gärna titta på något annat. Den här tråkar bara ut tittaren.

En sista grej angående den här filmen är att samma regissör som gjorde den här, har gjort den totalt värdelösa slasherfilmen Sorority House Massacre II, som jag tidigare recenserade.

http://www.imdb.com/title/tt0233289/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0