Dog Soldiers

Jag har sett den här filmen så många gånger att jag kan den utantill.

Sex soldater skickas ut i den skotska ödemarken för en militärövning. Snart hittar dom kvarlevorna av ett gäng soldater och deras svårt skadade befälhavare. Strax därefter blir dom attackerade av en ny fiende.. som är snabbare och dödligare än något annat dom stött på tidigare.

Jag älskar rent utsagt den här filmen. Den är våldsam, den har bra dialog, den har duktiga skådisar (även om dom är rätt okända, åtminstone för svenska tittare) och en schysst story som håller intresset uppe och som även bjuder på en och annan twist.

Jag kan bara rekommendera den här filmen starkt, och hoppas på att du/ni tittar på den och gillar den.. för det förtjänar den.

Mycket nöje..!

http://www.imdb.com/title/tt0280609/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0