Bikini Bloodbath

En helt hjärndöd lågbudget komedi/skräckis, med otroligt kassa effekter... och dessutom en skådespelarassamblé som troligtvis i vanliga fall gör hård- eller mjukporr.

Sju stycken korkade tjejer ska fira att dom gått ur high school, och fixar ett pyjamasparty. I samma veva är en galning, vid namn Chef Death, på rymmen.

Gissa vem som tänkt komma förbi tjejernas pyjamasparty...

Det här är en sån där film man bara inte vill se, och självklart har jag sett den!

Varför vill man inte se den? Ja, till exempel så är skådespelarinsattserna lika bra som i ett barnprogram, ungefär. Filmen är kategoriserad som komedi/skräck, men det roligaste med filmen är att den är inte skrämmande för fem öre och speciellt rolig är den inte heller.

Flertalet av tjejerna ser bara ut som uppblåsta bimbos som fått vara med i filmen för att dom legat med filmbolagsdirektören. Storyn är, rent utsagt, oengagerad och ganska tråkig och snuskigt tunn. Storyn är i princip rena ursäkten för att visa en massa halvnakna brudar som springer runt och är bara korkade.

Dessutom, så är det flertalet scener som är totalt obegripliga pga att karaktärerna gör helt obegripliga saker. T ex i en scen står ett gäng killar och tar varandra på röven. Det blir ungefär som ett stort 'Jaha? Ska det här vara kul?', typ. Och varför skär mördaren halsen av sina offer, när han har en stor jävla köttyxa?!

"Skämten" i filmen känns bara desperata för att försöka få tittaren att flabba. Jag flinade till ett par gånger, men garvade absolut ingenting. Visst låter det här som en riktigt bra komedi?

Karaktärerna, samt skådespelarna, är ett gäng jävla idioter dessutom. Sämre insattser får man leta efter. Herregud.

Ja, just det, jag höll på att glömma en sak. Utöver tjejerna, får man se ett gäng puckade killar som töntar och bögar sig, väldigt jättekul. Jag skrattar så jag får klagomål av min granne pga att jag skrattar hejdlöst i två veckor.

Ja, kortfattat så är det här en jävla förbannad dyngfilm som inte ens borde ha blivit släppt. Punkt.

Att två uppföljare är på gång gör det hela ännu mer löjligt.

Slutet suger röv också. Så det så.

http://www.imdb.com/title/tt0874869/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0