The Ripper

Bedrövlig film.

Efter att en college professor hittat en gammal antik ring i en pantbank och provat den, börjar han få kraftiga mardrömmar där han mördar sin flickvän iklädd käp och en hög hatt. Han upptäcker snart att ringen var Jack The Rippers. Han beger sig iväg för att köpa ringen.. och snart börjar en mordvåg i Jack The Rippers stil.

Två ord. Bedrövlig film. Precis som jag skrev i början. Det här är en bedrövlig film. Mer än så behöver man egentligen inte säga, men för att såga lite mer så kan jag ju säga som så att skådespelarna är värdelösa, storyn är värdelös och tunn, effekterna löjliga, bilden är ungefär som att ta ett dopp i ett grustag.. behöver jag säga mer?

Den här filmen är totally fucking gar-bitch. Skräp, skräp, skräp.

Dom KUNDE ha lyckats med den här filmen, OM dom haft bra skådespelare, OM dom hade haft ett mindre uruselt manus, OM dom haft resurser till schyssta effekter och OM dom kunde gett fan i att använda en kamera för hemmabruk.. för det är just så bildkvalitén är genom hela filmen. Samt om dom kunde skippat den urtöntiga scenen med ett gäng 80-tals discodansare OCH att dom skippat dom löjligt långtråkiga "romantiska" kärleksscenerna som bara segar ut filmen ännu jävligare än vad den redan är.

Att dom ens fick släppa den här skiten förstår jag inte. Och att regissören fick göra fler filmer förstår jag inte. Blood Cult, en annan film samma regissör har gjort, syns till i en scen också.. och en av huvudrollerna säger "This is a good movie.", vilket jag tycker låter jävligt långsökt.. med tanke på den här skroten.

Just det ja. Tom Savini är ju med också i den här filmen, och han är den enda sevärda skådespelaren i den här sörjan, men inte ens han kan rädda den här skiten från total undergång. Och vad han tänkte med egentligen när han tackade ja till att spela i den här förstår jag inte.. även om han bara är med i 5 min, typ.

Håll er borta från den här filmen ungefär som att den skulle vara pesten, för ni kommer få pest om ni tittar på den.. jag har redan börjat känna av skiten.

http://www.imdb.com/title/tt0089922/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0