@ Helt Perfekt's HQ

Jag har laggt benen på ryggen och flytt som satan neröver mot Helt Perfekt's HQ och inbefinner mig just nu där. Vi har drygat oss igenom en del grejer redan ikväll och recensioner är på g.. men om de kommer upp i helgen eller under veckan får vi se. Det beror helt på hur mycket ork och lust vi har. Eller nåt.

Edit:
Kom hem från HP's HQ igårkväll (Söndag) efter tågförseningar och en hel del frustration. Hur som helst har helgen varit givande och det har blivit en del filmtittande och H har även introducerat mig till en del serier varav en (Spaced, med bland annat Simon Pegg och Jessica Hynes från Shaun Of The Dead) jag ska ta mig en närmare titt på vid ett lämpligt tillfälle.

Recensioner av filmerna vi tittade på kommer att komma upp lite senare idag bara jag finner ork och lust till att skriva dem. Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0