Nytt år. Nya tag. Nya filmer. Nya serier.

Ja. Nu är det bara några få timmar kvar av 2009 i skrivande stund och jag tänkte skriva något kort för att avsluta året (vilket jag inte gjorde förra året, av någon anledning) - alltså ingen recension eller sammanställning av filmerna från 2009, utan bara lite gagg, typ.

Under 2009 har jag inte glott lika mycket film som jag gjorde under 2008 (som måste ha varit det året jag glott mest film i hela mitt liv, skulle jag tro). Förhoppningsvis hittar jag tillbaka till mina filmtittarkrafter under 2010 och slänger upp fler och större recensioner.. eller nåt.

Förhoppningsvis kommer det även ut fler "Wow"-filmer under 2010 än vad det gjorde under 2009 (District 9, exempelvis).. och kanske nån enstaka ny serie som faktiskt kan vara värd att titta på.

Hur som helst. Det är ett nytt år, nya tag, nya filmer och troligtvis nya serier. Gott nytt år allihop. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0