Futurama: The Beast With A Billion Backs

Andra Futurama filmen, som tar vid direkt efter den första.

Efter händelserna i första filmen har en stora reva i universum kommit till. När mänskligheten undersöker revan upptäcker de att innanför revan finns en utomjordisk livsform som är lika stor som en planet, med tentakler. Utomjordingen tar över planeten Jorden och med hjälp av dess kraft att kontrollera andra livsformer använder den sig av Fry för att driva en religös sekt.

Den andra Futurama filmen har en ännu snurrigare story, men i mitt tycke är den faktiskt bättre än den första. Jag garvade ännu mer än vad jag gjorde när jag såg den första filmen och jag är riktigt nöjd med den här.

Mycket mer än så finns det inte att säga om den här filmen. Den är kul helt enkelt och känns trogen till serien.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt1054485/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0