Tråkiga nyheter

Ja gott folk. Som ni har märkt har det varit ganska glest på recensioner på några dagar nu. Anledningen: noll ork eller lust att titta på film.

Tyvärr.

Ja, det var faktiskt en av två tråkiga nyheter.

Andra nyheten är att jag kommer flytta inom en snar framtid, vilket innebär inget internet i mitt nya hem på någon vecka eller så. Jag kommer, självfallet, ha tillgång till internet hos en vän till mig.. men jag kommer inte ha ständig tillgång till det, tyvärr.

Så, inom en snar framtid kan det bli ganska glest med recensioner, men var inte oroliga.. bloggen läggs inte ner för att jag inte har internet på ett par dagar eller så.

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0