Not Another Teen Movie

En film som framkallade ett antal hysteriska gapskratt.

Efter att ha blivit dumpad av sin cheerleader-flickvän Priscilla slår skolans populäraste kille, Jake, vad med sina polare om att han inte kan förvandla den fattiga och inte speciellt attraktiva tjejen Janey till balens drottning.

Jag hyrde den här filmen och såg den när den alldeles precis hade släppts på VHS. Jag minns inte exakt vad jag tyckte om den, men som den torrbollen jag kunde vara så tyckte jag säkerligen att filmen var lagomt kul. Den här gången framkallade filmen flera hysteriska gapskratt som fick mig att bara vråla rakt ut av garv.

Skådespelarna är bra, även om jag inte kände igen nästan någon av dem. Storyn är av den klassiska typen, som jag antar alla redan räknat ut. Skämten i filmen har vi visserligen sett i andra filmer, men de är ändå förbannat roliga.

Vill man se någonting riktigt kul och underhållande så rekommenderar jag den här varmt, även om vi har sett det mesta i den här filmen i andra filmer.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0277371/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0