I Know Who Killed Me

Lindsay Lohan! Yaaay!

Någon dag efter att en ung kvinna har hittats mördad försvinner Aubrey Fleming (Lohan) spårlöst. Några dagar senare hittas hon i ett dike. När hon vaknat upp säger hon att hon inte alls heter Aubrey Fleming, utan strippan Dakota Moss. Vad har hänt med Aubrey?

Det här är nog en av de larvigaste, mest idiotiska, trögaste, mest ointressanta, mest tröttsamma, tråkigaste, mest intelligensbefriade skitfilmer som jag har sett någonsin.

För det första hade jag för mig att yrket strippa innebar att en man eller en kvinna klär av sig dansandes till musik.. mestadels inför publik.. eller nåt. Det jag vill säga är att Lohan fäller inte ett plagg under någon av "strippscenerna". Hon hade ju liksom inte behövt visa tuttarna i kameran, men det hade ju varit betydligt mer trovärdigt att hon faktiskt var en strippa om hon tagit av sig kläderna och haft t ex ryggen emot kameran. Eller något.

Utöver det så spelar Lohan över så jävligt så jag blir spyfärdig emellanåt. Jag hade dessutom tankar på att stänga av filmen ett tag, men som den gode recensenten jag är så gjorde jag givetvis inte detta utan plågade mig vidare genom den här urtrista skiten. Dessutom innehöll filmen en del scener som var helt osammanhängande och som, iaf enligt mig, inte tillförde storyn i filmen ett jävla dugg.

Att idioterna bakom filmen dessutom har gjort en alternativ början och ett alternativt slut fattar jag inte. De är lika värdelösa (om inte mer) som de som var med i filmen. Att de dessutom har gjort en förlängd scen där Lohan "strippar" är bara urbotat dumt och larvigt. Att titta på Lohan som står och juckar mot en stång är inte speciellt intressant att titta på.

Nu kommer jag säkerligen få klagomål av Lohan-fans som kommer komma med dumma kommentarer kring filmen.. men det skiter jag blankt i. Jag hatar den här filmen. Lohan skulle ha slutat med skådespeleriet efter Mean Girls, uppenbarligen har ju hon bara blivit sämre sen dess.

DYNGA!

http://www.imdb.com/title/tt0897361/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0