Death Nurse (aka Criminally Insane 3)

Den första fristående uppföljaren till skräpet Criminally Insane, som dessutom släpptes samma år som Criminally Insane 2, som var sämre än ettan.

Edith, en mordisk överviktig sjuksköterska, och hennes bror Gordon driver en medicinklinik i deras förortshus. De mördar sina patienter för att staten ska betala deras räkningar. Hur som haver börjar en inspektör att snoka runt hos dem vilket hotar Edith's och hennes brors verksamhet.

Ett ord: skräp. Det räcker nog med att skriva det för att beskriva den här skitfilmen. Att jag ödslar min tid på det här skräpet begriper jag knappt själv. Värdelösa skådespelare. Värdelösa effekter. Värdelös story. You name it. Dessutom återanvänder de en jävla massa scener ifrån de tidigare filmerna och vissa scener används flertalet gånger. Sämre skit får man alltså leta länge efter.

Mycket mer än så tänker jag inte skriva om den här.. filmen.. eller vad man nu vill kalla den.

http://www.imdb.com/title/tt0092856/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0