Superhero Movie

Hur kan man tycka den här filmen är dålig?

Efter att den, grymt, klantiga studenten Rick Riker blir biten av en genetiskt förbättrad slända blir han en superhjälte, och går under namnet The Firefly. Men samtidigt lurar ondskan runt hörnet, och skurken Hourglass sätter sina planer i verket för att bli odödlig.

Jag hade hört mycket om den här filmen, mestadels riktigt dålig kritik kring den. Jag kan bara säga att i mitt tycke så är det helt åt andra hållet. Jag satt och skrattade så jag höll på att hosta ihjäl mig, tänderna höll på att lossna och hjärtinfarkten stod inne i farstun.

Leslie Nielsen (behöver nog ingen större presentation, right?) är klockren som vanligt och levererade en hel del rejäla gapskratt. De övriga skådespelarna var riktigt bra dom med och gav en hel del skratt med.

Varför den här filmen fått så dålig kritik förstår jag inte. Jag skrattade nästintill konstant från första rutan till sista, och flertalet gånger fick jag lov att kipa efter luft. Anyway, har man riktigt jävla dålig humor (som mig) så rekommenderar jag den helt klart!

Dålig humor is the shit!

http://www.imdb.com/title/tt0426592/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0