Dracula 3000: Infinite Darkness

Jag kan bara säga "Ööööh?", om den här filmen.

Besättningen på rymdskeppet Mother III har fått nys om ett skepp som varit försvunnet i 50 år, och beger sig iväg för att leta reda på det. När de hittat skeppet tar de sig in i det och börjar gå igenom det. Snart hittar de ett x antal kistor, och snart klantar sig en av dom och börjar blöda när han öppnar en av kistorna. Utan att märka det råkar han skvätta ner sanden som ligger i en av kistorna, vilket väcker upp den välkände blodsugaren, och snart måste besättningen slåss för sin överlevnad.

Det här är nog den sämsta jävla vampyrfilmen jag har sett på satans länge. Om det inte varit för det urusla berättandet av storyn och att den är lika seg som ett gammalt torkat tuggummi hade den här filmen kunnat bli riktigt jävla bra, men neeeej.

Det enda intressanta i den här filmen är väl typ Erika Eleniaks (Under Siege) urringning. Vad Tommy 'Tiny' Lister (Under Siege) gör i den här skitfilmen förstår jag inte. Han har varit med i flertalet riktigt bra filmer, och han är en relativt bra skådis, så vad han gör i den här skroten förstår jag inte.

Jag höll nästan på att glömma det viktigaste, vilket jag ber om ursäkt för. Slutet måste vara det sämsta slutet genom tiderna. Antagligen var budgeten på typ en chokladkaka och en pissljummen colaburk. När slutet kom satt jag som ett jävla frågetecken och stirrade tomt framför mig på tvskärmen och sa, bokstavligt talat, "Ööh?" flertalet gånger.

Nästan alla skräckfilmer som utspelar sig i rymden är riktigt bra, men det här är ett rent jävla undantag. Att de ens fick släppa den här skiten förvånar mig.

Håll er långt ifrån den här filmen. Titta inte ens på fodralet om ni får syn på det. Om ni får den här filmen i present, titta inte på den utan bränn den på bål direkt. Det här måste vara ett av tidernas största skämt.

För er som undrar, "Dracula 3000: Infinite Darkness" är en aka-titel. Originaltiteln är enbart "Dracula 3000", men releasen jag såg hette "Dracula 3000: Infinite Darkness", men det spelar ingen roll, för jag tror ingen vill se den här skiten ändå så.

http://www.imdb.co.uk/title/tt0367677/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0