Killer Pad

Helsnurrig komedi med en del våld.

Tre idioter köper ett ställe som är byggt typ, "in the middle of fucking nowhere", så att säga. Dom hinner knappt flytta in innan underliga och oförklarliga saker börjar hända. Dom kommer på att dom ska ha en inflyttningsfest och trycker upp flyers och typ sätter upp lite varstans i den närliggande staden och ger folk flyers med. Festen drar igång och inte långt därefter börjar offer efter offer skördas. Huset är nämligen en portal mellan helvetet och vår värld.

Jag diggade den här filmen ganska mycket. Den hade en hel del riktigt underhållande scener, och flera skämt garvade jag fruktansvärt mycket åt. Våldet var måttligt, kunde kanske varit lite mer. Aktörerna dög, helt klart. Storyn var lite tunn, men den underhöll så pass att jag inte brydde mig speciellt mycket i den.

Att Robert "Freddy Krueger" Englund har regisserat filmen gjorde mig bara mer sugen att se den, så jag beslöt mig för att kika på den, vilket jag inte ångrar nu efteråt.

Kort och gott underhåller filmen så pass att den mättar tittaren under dom ca 84 minutrarna den rullar på.

Mycket nöje gott folk!

http://www.imdb.com/title/tt0787485/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0