Slither

En trevlig liten splatterfilm från 2006, som jag självklart har sett flertalet gånger.

Efter att en meteorit slagit ner i skogen strax intill en liten landsbyggdshåla hittar Grant den.. och kort därpå får han en enorm aptit för rått kött. Sheriffen Bill undersöker de mystiska händelserna som följer.. och den lilla hålan Wheelsy lär aldrig bli sig lik igen.

Att jag inte recenserat den här tidigare beror på att jag inte har sett den sen innan jag började recensera filmer, så jag ber om ursäkt för det.

Filmen i sig är råbra. Den innehåller massor med blod, slem, äckel och våld. Och så självklart en lagomt stor portion humor. Med tanke på att jag har sett den flertalet gånger så borde det berätta vad jag tycker om den.

Gillar man splatter är det här ett måste.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0439815/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0