Death Nurse 2 (aka Criminally Insane 4)

Den fjärde och sista (tack och lov) delen i Criminally Insane-serien.. och den andra fristående filmen i serien.

Filmen tar vid direkt efter Death Nurse och fortsätter följa Edith's och hennes bror Gordon's blodiga framfart.

När jag trodde att det inte kunde bli värre... så blev det värre. Det här är något av det värsta jag någonsin har sett. Horribelt skådespeleri. Horribla effekter. En story som räcker 15 minuter, om man klipper bort alla scener de har återanvänt från de tidigare filmerna.

Det här är ett klart exemplar på att vilken jubelidiot som helst kan skriva ett manus, regissera en film och sedan få skiten släppt oavsett hur värdelös filmen än är.

Så.. det sista jag vill säga är att jag ångrar mig starkt att jag sett de här skitfilmerna. Jag har förlorat ca 4 timmar av min tid till att titta på något av det sämsta genom tiderna.. och den tiden kommer jag aldrig få tillbaka, vilket känns ungefär som att ha bråttom till bussen, när man kommer till busshållplatsen ser man hur bussen börjar åka och rätt vad det är halkar man ikull i en pöl med hundpiss.

http://www.imdb.com/title/tt0257525/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0