Treevenge

Det är julsäsongen och skogshuggarna drar ut i skogarna med sina motorsågar och yxor för att skörda granar för att tillfredställa allmänhetens krav. Men det här året är det annorlunda - träden slår tillbaka. De vill inte bli nedhuggna, tagna från sina hem, täckta med glitter och utstirrade. Det här året vill de ha hämnd...

Den här korta splatterrullen - på ca 16 minuter - är något av det mest hysteriska jag har sett. Det hela går undan i en sjuhelvetes till fart - från början till slut. Skämten är skitroliga och framkallade många gapskratt. Effekterna var rätt ok för att vara en lågbudgetgrej. Skådespelarna var förvånansvärt bra och underhöll. Storyn är helt urblåst, men det är också hela poängen med filmen.

Jag fick mig några rejäla gapskratt och fick se rejält med blod på bara några få minuter. Det här.. är vad jag kallar underhållning.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt1343750/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0