Bare Wench 2: Book Of Babes

Andra filmen i Bare Wench serien.

Efter att tjejerna och deras guide försvunnit spårlöst i den första filmen, beger sig sex andra tjejer och deras guide (som guidade de andra tjejerna i första filmen) ut i skogarna kring Bareasseville, Delaware, för att leta reda på de försvunna tjejerna. Med hjälp av en kamera dokumenterar tjejerna och guiden allting som händer i deras sökande efter de försvunna personerna.

Andra filmen i Bare Wench serien är, i princip, samma jävla filmjävel som första. Storyn är lite ändrad, sure. Men direkt i början återanvänds scener och en hel del av de skämt som användes i första (de få skämt som dök upp alltså). I resten av filmen återanvänds flertalet scener, där dom har ändrat lite på replikerna, typ.

I den här filmen parodiserar de inte enbart The Blair Witch Project, utan även t ex I Know What You Did Last Summer, vilket ökar humorn lite grann. Filmen känns dock nästan lika jävla trög som första, tyvärr. Iofs är killen som spelar guiden förbannat rolig till och från, precis som i första filmen. Han levererar ett och annat storflin och några fnissningar, men det räcker dock inte för att rädda hela filmen.

Återigen är klänger tjejerna på varandra stup i ett, vilket är enbart svintråkigt att titta på. Ett litet plus dock, är att tjejerna visar en hel del hud, precis som i första. Att jag ens sett den här filmen förstår jag knappt själv. Dessutom, när jag tittar på en uppföljare, då vill jag inte se originalfilmen under en annan jävla titel, för det är just vad det här är.

Den här skiten är även känd som The Bare Wench Project 2: Scared Topless.

Slutbetyget blir: se något annat än det här skräpet. Jag har inget mer att säga om den här filmen, eller den här filmserien. Finns tydligen fyra stycken Bare Wench filmer, och jag tänker inte se fler än de första två. Jag tänker inte plåga mig mer än så.

http://www.imdb.com/title/tt0292951/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0