Groove

Lite drama då.

En grupp break-and-enter-festarrangörer bryter sig in i en övergiven lagerlokal och ska fixa en ravefest där.

Under filmens gång får vi följa diverse olika besökare på den här festen, och får följa vad som händer under festens gång.

Det här är en av mina favoritfilmer inom genren Drama, bland annat pga handlingen och en del av musiken som spelas. Även om musiken inte är den vanliga jag lyssnar på, så är det en och annan låt som är riktigt nice.

Jag känner inte till någon av skådespelarna som är med i filmen, men dom flesta gör bra insatser och hela filmen känns realistisk och trovärdig.

Mer än så vill jag inte säga om den här filmen, mer än att jag tänker rekommendera den. Och NEJ, det spelas ingen techno i filmen, utan drum 'n bass, trance, house och jungle.. som exempel.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0212974/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0