Postal

Uwe Bolls filmatisering av de omtalade spelen Postal.

En loser i den lilla hålan Paradise, Arizona, tackar ja till sin Farbror Dave att hjälpa till på en stöt där planen är att ta 2000 Krutchy Dolls, sälja dom och betala igen en stor summa pengar som kulten har ådragit sig. Men Al-qaida är också ute efter dockorna.

Snart går det dock upp för losern, som blir känd som Postal Dude efter stöten, att egentligen är inte kulten ute efter att sälja dockorna, utan för att skapa domedagen. Kulten föråder Farbror Dave och dödar honom och Postal Dude får lov att ta saken i egna händer och går.. eh, ja.. en liten postal.

Ja, vad kan jag säga? Jag älskar den. Boll har verkligen den här gången gjort en riktigt bra film!

Storyn är helt skruvad, skådespelarna är roliga att titta på.. speciellt Zack Ward, som är klockren som Postal Dude. Filmen är verkligen Postal upp i dagen; den innehåller rejält med sjuk humor, en hel del skjutande, Postal Dude förstås och en hel del läckra brudar.

Uwe Boll är också med i den här filmen, och driver med sig själv dessutom.

Ja. Det skriker Postal över hela filmen, och jag vill rekommendera den varmt.. speciellt för er som har lika dålig humor som jag har.

Rekommenderas!

http://www.imdb.com/title/tt0486640/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0