Abomination: The Evilmaker II

Ja, uppföljaren till den totalt värdelösa skitfilmen The Evilmaker. Coverbilden säger Abomination enbart, men den fulla titeln är Abomination: The Evilmaker II. Så det så.

Kathy, en synsk tjej, beger sig iväg för att ta reda sanningen om sin yngre gothsyster Rachels (som var med i första filmen) död. Hon beger sig iväg till det gamla huset där hennes syster och hennes tre vänner var. Snart börjar underliga saker hända och hon märker snart att hennes systers död kanske inte har naturliga förklaringar.

Jag är gråtfärdig. Den här filmen påminner mig en hel del om den totalt värdelösa Silent Night, Deadly Night Part 2, där idioterna som gjort filmen använder tillbakablickar större delen av filmen. Inledningen på den här filmen består av, i princip, enbart tillbakablickar från den första (totalt värdelösa) filmen.

Skådespelarna är, precis som i första filmen, rena skämten. Vissa av skådespelarna låter ungefär som att dom läser rakt upp och ner ifrån manuset också. Dialogerna är dessutom skittråkiga och väcker noll intresse.

Effekterna är mer bedrövliga än i första filmen också.. även om jag knappt kan tro det själv. Ett bra exempel är att dom använder något som liknar havregrynsgröt som spy- och gore-effekter. Några direkta blodeffekter används inte. Dessutom så hör man ljudeffekterna före dom t ex klipper till någon.

Jag tror inte jag behöver skriva så mycket mer om den här skiten. Den är värre än första filmen helt enkelt.. på i princip alla punkter.

Jävla dynga.

http://www.imdb.com/title/tt0349063/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0