Poultrygeist: Night Of The Chicken Dead

Jag kan inte säga mer än som så, att Troma har överträffat sig själva den här gången.

Storyn är rena ursäkten för att visa en massa våld, tuttar och bajs. En snabbmatskedja (American Chicken Bunker) som säljer kycklingmat bygger upp en ny restaurang i Tromaville, på en gammal indiankyrkogård. Snart börjar saker och ting gå fel och folk börjar dö...och lite senare börjar även människor vakna upp till kycklingliknande zombies som vill äta dom levande.

Hela filmen är så rå och vidrig att jag flertalet gånger fick lov att vända bort huvudet för att inte magen skulle börja protestera. Riktigt underhållande och jag gapskrattade större delen av filmen. Utöver våld, tuttar och bajs finner vi även en del spyscener och ett och annat sångnummer. Det här är ingen film för dom som är känsliga.

Det här är, verkligen, Troma!

Föresten så har min vän H recenserat den här filmen med, och den recensionen hittar ni här.

http://www.imdb.com/title/tt0462485/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0